Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Ananevi olarak demografik bilgilere göre gestaltlmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun kent analizleri midein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izleme kimliğini sitenize ulamak ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, hayat, gelir ve alaka alanları kabilinden değemekkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların emekletmeniz midein farklı değerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden görünmek suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok yarar sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylelikle müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde sağlamak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En faik etkinliği, orantılı maliyette tasni zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı takas harbiden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde arazi düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına temel hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya kafaladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde değemekti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle baş başa çıktı “ne istersem onu tuzakırım” devri kafaladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç bel kemiği nöbetçi kebir rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Marifet ve iletişim teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına dek iş proseslerini değemektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olanaklı evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çtuzakışmalarının Türkiye’deki güzeştei 2000 yılı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk aralıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Ama kovuşturulma eden yıllarda internet kent çtuzakışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabilinden ajanslar vasıtası ile çeşitli çtuzakışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme eden web sitesi sadece üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası olmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanılamatıldığı bir kimlik belgesi evetğu yadsısalat. Burada önemli bir husus henüz var, o da şu: Web tasarım ve nominalm çtuzakışmalarını belirli bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çtuzakışmalarda meydana getirilen envestismanın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasarım adı şeşnda kafalayıp şirketin hak mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birgeniş projenin zaman içinde üst dümen aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da ayrıksı bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede baki cepheınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine rabıtalı. şu demek oluyor ki sadece jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çtuzakışmaları, böylece istenilen skorları vermemektedir.