Tradisyonel olarak demografik bilgilere göre örgülmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun kent analizleri için sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izleme kimliğini sitenize bindirmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, gelir ve taalluk alanları gibi bileğfiilkenleri tespit edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların fiilletmeniz için farklı bileğerlere malik olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En ömre bedel olan müşterilerden tutmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok avantaj sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde tedariklemek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En faik etkinliği, normal maliyette yapma zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı varyasyon elhak olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde görev meydan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin geçmiş plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu mezeım” biçiminde bileğfiilti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle alay malay çıktı “ne istersem onu aldatmaırım” dönemi çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç çizgi yer muhteşem gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Olgun ve komünikasyon teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına entrika iş süreçlerini bileğfiiltirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olanaklı oldu.